Τρίτη 5 Αυγούστου 2008

Eπιστολή παραίτησης

Την παραίτηση του, από νομικός σύμβουλος του «Επικοινωνία 94», κατέθεσε ο δικηγόρος Νίκος Χαλκιάς.

Επισυνάπτουμε την επιστολή του:
"Όπως σας είναι γνωστό κατά την συνεδρίαση της 25ης Ιουλίου 2008 του Δ.Σ. της Δημοτικής Επιχείρησης με την επωνυμία «ΡΑΔΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ», πέραν των άλλων Θεμάτων της ημερήσιας διάταξης ήταν και η συζήτηση του θέματος της ανακλήσεως της αποφάσεως απολύσεως του δημοσιογράφου κ. Αν. Τατάρογλου.Κύριε Δήμαρχε ενημερώσατε τα μέλη, ότι σεβόμενος τις αποφάσεις των Ελληνικών Δικαστηρίων και επανεκτιμώντας για άλλη μία φορά τα δεδομένα η διοίκηση έλαβε απόφαση να εισηγηθεί την ανάκληση της απόλυσης.Τότε με δική μου πρωτοβουλία και όπως επέβαλε η ιδιότητα υπό την οποίαν παριστάμην, αυτήν την του νομικού συμβούλου της επιχείρησης, ανέλαβα να εξηγήσω αναλυτικότερα τους λόγους που οδήγησαν την διοίκηση της επιχείρησης στην εισήγηση για την ανάκληση της ως άνω αποφάσεως, προκειμένου να ενημερωθούν όλα τα μέλη του Δ.Σ. καθώς και η ληφθησομένη απόφαση του Δ.Σ. να είναι πλήρως και επαρκώς αιτιολογημένη, θεμελιωμένη και τεκμηριωμένη.Κατά τη διάρκεια της συζήτησης το μέλος του Δ.Σ. κ. Σιουτόπουλος απευθυνόμενος προς εμένα κατά τρόπο απαξιωτικό, υπονομευτικό και προβοκατόρικο, μου παρέδωσε μαθήματα νομικών, εμφανιζόμενος ουσιαστικά αντίθετος με την σχετική εισήγηση ανάκλησης της απόφασης απολύσεως του Τατάρογλου, λέγοντας μου γιατί δεν προέβην στην άσκηση ενδίκων μέσων μη ατενίζοντας προς εμένα και γυρίζοντάς μου ταυτόχρονα τα οπίσθιά του, αφήνοντας εμμέσως. πλην σαφώς μομφή, ότι δεν εξετέλεσα σωστά τα καθήκοντά μου. Απευθυνόμενος προς αυτόν του είπα μόνο “κύριε είσθε προσβλητικός και από την στιγμή που με ρωτάτε οφείλετε και να με κοιτάζετε και όχι να μου γυρνάτε τα οπίσθιά σας”.Τότε παρενέβητε εσείς κ. Δήμαρχε, παραδίδοντάς μου μαθήματα ήθους και συμπεριφοράς, λέγοντας μου μάλιστα «πρέπει να ντρέπεστε κ. Χαλκιά», «οφείλετε να σέβεστε τα μέλη του Δ.Σ.» και ειδικά τον κ. Σιουτόπουλο «οποίος είναι καλός μου φίλος εδώ και χρόνια» και «είστε απαράδεκτος να του μιλάτε έτσι».Αυτό είναι το ήθος του εδώ και χρόνια φίλου σας κ. Δήμαρχε;
Αν ο κ. Σιουτόπουλος ως πολυπράγμων είναι και δικηγόρος, γιατί δεν τον προσλαμβάνετε σαν δικηγόρο της επιχείρησης;
Aν έχει την δυνατότητα να υπερασπισθεί καλύτερα τα συμφέροντά σας και αυτά της επιχείρησης σε νομικό επίπεδο, ας το πράξει…!!!
Διπλά συκοφάντες, φαρισαίοι και υποκριτές, όλοι όσοι αμφισβητούν τον δικηγόρο και το δικηγορικό λειτούργημα. Ένα λειτούργημα τόσο υψηλό και ευγενές όσο η αρετή, αναγκαίο όσο και η δικαιοσύνη. Δεν μετανιώνω που όποτε χρειάσθηκε στήριξα με αυταπάρνηση τα συμφέροντα της επιχείρησης. Ντροπή λοιπόν σ’ αυτόν που με συμπεριφορές και πρακτικές, προσπάθησε να ακυρώσει το ρόλο, το λόγο και να τιθασεύσει το λειτουργό της δικαιοσύνης που λέγεται δικηγόρος.Ο καλός δικηγόρος κ. Δήμαρχε, οφείλει στον εντολέα του όλη την αφοσίωσή του, τις καλές του υπηρεσίες, την εχεμύθεια του, την πίστη του αλλά τίποτα από την αξιοπρέπεια του, την εντιμότητά του και το κύρος του, γιατί για μένα κ. Δήμαργε πάνω από όλα υπάρχουν αξιακές αρχές. Σπεύσατε να με βάλετε «στην θέση μου», υπερασπιζόμενος τον καλό σας φίλο. Αναρωτιέμαι όμως εσείς που διατείνεστε, ότι είστε δίκαιος, πόσο αλήθεια ο Δήμαρχος φρόντισε να θωρακίσει το κύρος του νομικού του συμβούλου, ώστε αυτό να ριγεί άτρωτο στα βέλη που εκτόξευσε κατά τρόπο αήθη και υπονομευτικό εναντίον του ο εν λόγο αμφισβητίας;
Πολύ φοβούμαι ότι ο Δήμαρχος με άφησε εκτεθειμένο στα «Πάρθια» αυτά βέλη.Αξιότιμε κ. Δήμαρχε, αυτή η άδικη επίθεση εναντίον μου και με αυτόν τον τρόπο, με θίγει προσωπικά. Η πορεία μου και η διαδρομή μου έχουν δείξει ότι έχω το ανάλογο ήθος και σέβομαι τους συνανθρώπους μου και αυτό είναι δεδομένο και όχι ζητούμενο.Θα πρέπει να γνωρίζετε κ. Δήμαρχε, ότι η προσωπικότητα περιλαμβάνει κάθε αγαθό που συνδέεται στενά με το, πρόσωπο, ως ύπαρξη φυσική, ηθική, κοινωνική, πνευματική και επαγγελματική, μεταξύ δε των προστατευόμενων εκφάνσεων αυτής καταλέγεται και η τιμή και η υπόληψη του ατόμου, δηλαδή η ηθική αξία που έχει πηγή την ατομικότητα και αντικατοπτρίζεται στην εκτίμηση των άλλων μονάδων του κοινωνικού συνόλου. Η συμπεριφορά του εν λόγο κυρίου ενέχει απαξία, τέτοιες δε πράξεις και συμπεριφορές διαταρακτικές της προσωπικότητας του ατόμου είναι και όσες εμπεριέχουν ονειδισμό ή αμφισβήτηση της προσωπικότητας ή της επαγγελματικής επάρκειας κάποιου.Με παραδώσατε βορρά κ Δήμαρχε, στην δημόσια χλεύη, επαναφέροντας με στην τάξη ως οιονεί Εισαγγελέας προς τον ασεβή πολίτη.Ξεχάσατε όμως κ. Δήμαρχε, ότι είμαι δικηγόρος και είμαι ευγνώμων μεν για την συνεργασία που είχαμε, αλλά δυστυχώς δεν υπήρξε σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης. Σας θυμίζω ενδεικτικά ότι πριν από ένα περίπου μήνα, με απαξιώσατε και με ακυρώσατε, ανακοινώνοντας μου όχι εσείς ο ίδιος αλλά έτερος συνάδελφός μου επιλογής σας, ότι με απαλλάσσετε των καθηκόντων μου από την επιχείρηση και εντός των επόμενων πέντε ημερών ανακαλώντας αυτήν την απόφασή σας και αναγνωρίζοντας(;) την πολλαπλότητα της προσφοράς μου στην επιχείρηση και όχι μόνο, μου ανακοινώσατε την ανανέωση της συνεργασίας μας. Τι συνέβη από εκείνη την χρονική στιγμή μέχρι την 25 Ιουλίου 2008 κ. Δήμαρχε; Μήπως επειδή για μία άλλη φορά εντός του Δ.Σ., για να μην αυτοχειριαστείτε εσείς ηθικά, κοινωνικά και πολιτικά, χρεώθηκα προσωπικά την υπόθεση Τατάρογλου; Αυτό ξέρετε αλήθεια που παραπέμπει κ. Δήμαρχε;
Σ’ αυτό που σι αρχαίοι μας πρόγονοι έλεγαν: «ουδείς επικινδυνοδέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχαρίστου». Μαθήματα ήθους, συμπεριφοράς και ευπρέπειας δεν δέχομαι. Γι’ αυτό με απαλλάσσω ΕΓΩ των καθηκόντων μου. Τέλος κ. Δήμαρχε, κάλλιον εμού γνωρίζετε, ότι έχετε αξιόλογα στελέχη δίπλα σας, αξιόλογους συνεργάτες. Δείξτε τους εμπιστοσύνη. Οι μονομάχοι ανήκουν σε άλλες εποχές. Εγκαταλείψτε άμεσα τον πάμπτωχο ενικό και γευτείτε την μοναδικότητα του χρυσοκράτορα πληθυντικού. Ξεχάστε το εγώ και μάθετε να λέτε εμείς. Δεν υπάρχει εγώ σε αγώνες κοινούς. Η συλλογικότητα κάνει τους βλαστούς κορμούς, κάνει τους κρίκους αλυσίδες. «Άρχεσθαι μαθών άρχειν επιστήσει»… …«Αν μάθεις να κυβερνάσαι θα μάθεις και να κυβερνάς» Σόλων.
Ευχές καρδίας και αγάπης να συντροφεύουν τις ελπίδες και τα όνειρά σας στο δύσκολο έργο που επιτελείτε!!.
Μετά τιμής, Νίκος Χαλκιάς".

Δεν υπάρχουν σχόλια: