Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

Επιστολή συναδέλφου που εξαναγκάστηκε σε παραίτηση


Αθήνα 12-3-09


Επειδή τις τελευταίες μέρες μετά την απομάκρυνση μου από την εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» ορισμένοι επιχειρούν να αλλοιώσουν τα γεγονότα και να αμβλύνουν τις δυσμενείς εντυπώσεις που δημιούργησε η απομάκρυνση μου ενώ μόλις είχα γυρίσει από αναρρωτική άδεια διάρκειας 30 ημερών, θεωρώ υποχρέωση μου να ξεκαθαρίσω ότι:

-Δεν εργάζομαι σε κανέναν Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
-Είμαι άνεργη
-Δεν αποδέχτηκα το ενδεχόμενο επιστροφής μου στην εφημερίδα, βάσει των προτάσεων των συνδικαλιστικών μας εκπροσώπων, εξαιτίας των απαράδεκτων συνθηκών που επικρατούν σε αυτήν.
-Δεν είμαι «βολεμένη» στον δημόσιο ή τον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
-Η απομάκρυνση μου ήταν προαποφασισμένη, όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων, καθώς την ημέρα που μου τέθηκε το θέμα από τη διεύθυνση της εφημερίδας είχε δοθεί παράλληλα εντολή στο λογιστήριο για την έκδοση της αποζημίωσης μου.
-Παρά το γεγονός ότι το θέμα επρόκειτο να ξανασυζητηθεί μετά από 10-15 ημέρες, μόλις τέσσερις ημέρες μετά την πρώτη κρούση προς εμένα, ειδοποιήθηκα ενώ βρισκόμουν στην ΓΑΔΑ για ρεπορτάζ να παραλάβω την αποζημίωση μου με την υπόμνηση «κυρία μου για ποιον εργοδότη εργάζεστε… έχει λυθεί η συνεργασία μας!».
-Λίγες ώρες μετά ακυρώθηκε η κάρτα εισόδου μου στην επιχείρηση!!!!

Επειδή ορισμένοι θεωρούν ότι ο εργαζόμενος θα πρέπει να διαλέξει μεταξύ της απώλειας της προσωπικής αξιοπρέπειας του για τη διατήρηση της θέσης εργασίας του και του «βολέματος».
Επειδή ορισμένοι επιχειρούν να καλλιεργήσουν μια εργασιακή «ομερτά» βάσει της οποίας πολλά θα γίνονται και τίποτα δεν θα λέγεται.
Επειδή η λασπολογία είναι επικίνδυνη για όλους τους εργαζόμενους στην κρίσιμη περίοδο που διανύουμε, προκαλώ τους φορείς του σεναρίου σύμφωνα με το οποίο έχω διοριστεί και εργάζομαι σε Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης και «δεν έχω ανάγκη» να παραθέσουν επωνύμως τα σχετικά στοιχεία.

Σε διαφορετική περίπτωση επιφυλάσσομαι για τη χρήση παντός νομίμου δικαιώματος μου.


Αφροδίτη Καραμήτσου
πρώην εργαζόμενη στον Ελεύθερο Τύπο

*Η παρούσα επιστολή αναγνώστηκε σήμερα το απόγευμα κατά την διάρκεια έκτακτης συνέλευσης των εργαζομένων στην εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος

Δεν υπάρχουν σχόλια: