Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Επιστολή της Βασιλείας Ζερβού στον Πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ, για την ανακοίνωση των δημοσιογράφων ΔΗΜΑΡ για τη διαγραφή Μανδραβέλη

Κύριε Κουβέλη, πρόεδρε της ΔΗΜΑΡ,
Με έκπληξη μου διάβασα την ανακοίνωση που έβγαλε το δημοσιογραφικό όργανο της ΔΗΜΑΡ, του οποίου την ύπαρξη ομολογώ ότι αγνοούσα μέχρι σήμερα και από το οποίο βέβαια δεν κλήθηκα ποτέ να συμμετέχω, ως δημοσιογράφος και ως υποψήφια του κόμματος.
Έκπληξη επίσης μεγάλη μου προκλήθηκε, όταν σε τηλεφωνική μας επικοινωνία, σήμερα, μου είπατε ότι δεν γνωρίζατε ότι συνεδρίασε το συγκεκριμένο όργανο, ούτε και την ανακοίνωση σχετικά με απόφαση του πειθαρχικού της ΕΣΗΕΑ, για τρίμηνη διαγραφή του Πάσχου Μανδραβέλη από το συνδικαλιστικό μας όργανο.
Ως εκπρόσωπος των δημοσιογράφων της ΕΡΑ γνωρίζω καλά την ιστορία της παραπομπής.
Ήταν μια απόφαση που πήρε η γενική συνέλευση που είχε πραγματοποιηθεί στην ΕΡΤ την περίοδο των απεργιακών μας κινητοποιήσεων για δημοσίευμα του δημοσιογράφου, στο οποίο αναφερόταν υποτιμητικά και απαξιωτικά, όπως έκρινε η γενική συνέλευση, στην ύπαρξη της ΕΡΤ, στους εργαζόμενους της και στις κινητοποιήσεις.
Η γενική συνέλευση ζήτησε από το πειθαρχικό όργανο να αξιολογήσει το άρθρο. Το πειθαρχικό πήρε την απόφαση να προχωρήσει στην διαγραφή του για τρεις μήνες. Θα σας θυμίσω ότι σε εκείνους τους απεργιακούς αγώνες, η ΔΗΜΑΡ ήταν στο πλευρό μας και εσείς ο ίδιος είχατε κάνει σχετική επερώτηση στη Βουλή. Η προσωπική μου ενόχληση όμως που οφείλω να σας τη μεταφέρω είναι ότι το συγκεκριμένο όργανο δεν ερεύνησε τι ακριβώς συνέβη πριν πάρει θέση και βγάλει μια ανακοίνωση η οποία καταφέρεται στην απόφαση του συνδικαλιστικού μας οργάνου.
Και ενώ δεν εκλήθην για ενημέρωση ως μέλος του κόμματος αλλά και ως εκπρόσωπος, μέλος των δημοσιογράφων του συγκεκριμένου οργάνου του κόμματος μας, μου υπέδειξε να ζητήσω δημόσια συγνώμη από τον κ. Μανδραβέλη.

Πρόεδρε, με όλο το σεβασμό που τρέφω στο πρόσωπο σας, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι θα παραμείνω δημοσιογράφος και θα συνεχίζω να εκπροσωπώ τους συναδέλφους της ΕΡΤ, καθ´ όλη την διάρκεια της θητείας μου.
Δεν δέχομαι μαθήματα δεοντολογίας ούτε κομματικές υποδείξεις. Θα θυσίαζα οποιαδήποτε πολιτική μου "καριέρα" μπροστά στη δημοσιογραφική και επαγγελματική μου συνέπεια.
Εάν η στάση μου αυτή είναι αντίθετη με την γραμμή του κόμματος δεν θα με ενοχλούσε η διαγραφή μου. Άλλωστε η σχέση μου με την ΔΗΜΑΡ δεν ήταν ούτε θα γίνει επαγγελματική.
Βοήθησα με την υποψηφιότητα μου φέρνοντας ψήφους- και αυτό το αποδεικνύουν οι αριθμοί- και δεν ζήτησα φυσικά κανένα αντάλλαγμα.
Θα παραμείνω πιστή στις ιδέες μου και στους αγώνες για καλύτερες ημέρες στην Ελλάδα. Θα χαρώ να μην υπάρχουν στο δικό μας κόμμα αποφάσεις «δημοσίων σχέσεων» αλλά αποφάσεις για το δημόσιο συμφέρον.

Βασιλεία Ζερβού

Εκπρόσωπος Δημοσιογράφων ΕΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: